Promocja

Aby osiągnąć wysoką sprzedaż dobra oferta nie wystarczy. Jeżeli nie chcesz sprzedawać produktów na zasadzie nader niskiej ceny, musisz aktywnie promować firmę jak również poszczególne produkty. 

Aktywność promocyjna powinna mieć miejsce na wielu płaszczyznach. Należy zadbać o Internet, to podstawowe obecnie medium. Nie zapominać o tradycyjnych mediach: telewizji, radiu i prasie. Powinno się wziąć pod uwagę reklamę zewnętrzną: billboardy, plakaty. W pewnych rodzajach działalności warto wyposażyć pracowników w oznakowaną odzież, na przykład w polary reklamowe. Na imprezach branżowych warto wręczać gadżety reklamowe, na przykład długopisy. Zresztą odzież z nadrukami logo – na przykład czapeczki albo t-shirty również może spełniać rolę gadżetów reklamowych. 

Aktywność promocyjna jest konieczna, ponieważ na targu w większości branż istnieje konkurencja.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *